Bouw een merk op sociale media. Maak gebruik van sociale media om uw betrokkenheid bij uw klanten te tonen. Deel de inhoud van uw website. Curate en deel andere relevante content om uw volgers te vergroten. 1 op de 3 mensen geeft er de voorkeur aan om contact op te nemen met de klantenservice via een social chat-functie in plaats van te bellen of te e-mailen. Bijna 70% van de mensen gebruikt nu regelmatig sociale media om hulp te krijgen van een bedrijf. Klanten die een positieve sociale media-ervaring met een merk hebben, zijn 3x eerder geneigd om het bedrijf aan anderen aan te bevelen. Dit leidt tot meer verkeer, betere recensies en een hogere ranking. Als u uw bedrijf vandaag de dag wilt promoten, moet u uw aandacht direct richten op de online omgeving. Online promotie, die bestaat uit een verscheidenheid aan verkeersgenererende technieken, kan (en moet) worden gebruikt door elke ondernemer, zonder uitzondering. SEO marketing is waarschijnlijk de meest effectieve strategie om enorme hoeveelheden verkeer naar uw website te genereren. Als u al begonnen bent met het optimaliseren van uw zoekmachine, dan is dat geweldig! Als u dat nog niet hebt gedaan, overweeg het dan zo snel mogelijk, want het kost tijd. Toch zijn er veel SEO-fouten die u kunt maken tijdens de eerste start. Om het verkeer op uw site te verbeteren en uw campagne ROI (return on investment) te verhogen, moet u ervoor zorgen dat u deze niet committeert: 9 Gemakkelijk te vermijden SEO Fouten in de zoekmachine optimalisatie (SEO) Het hebben van een te algemeen publiek Begin met het verbeelden van uw “ideale klant”. Gebruik uw verbeelding samen met de volgende vragen: Is het een hij of zij? Blijf jezelf vragen stellen tot je de ideale klant perfect karakteriseert. Wanneer u dit denkbeeldige doelpersonage heeft, bent u klaar om gericht verkeer van hoge kwaliteit naar uw website aan te trekken”. Verkeerd gebruik van trefwoorden Veel eigenaren van kleine bedrijven niet de juiste trefwoorden te gebruiken, zodat ze rangschikken voor verschillende trefwoorden en sleutelzinnen die niet leiden tot een winstgevend resultaat. Dit gebeurt omdat mensen het keyword research proces overslaan, wat cruciaal is voor elke strategie als u SEO fouten wilt voorkomen. Wij stellen voor om Google Keyword Planner in Google Ads te gebruiken om u te helpen bij het zoeken naar trefwoorden voor uw site. Slechte On-Site SEO optimalisatie op locatie Wanneer u een pagina aanmaakt, moet u de titel en de metabeschrijvingstags goed optimaliseren. Dit zijn de stukjes informatie die u ziet als u naar iets zoekt. Bovendien zijn de metasleutelwoorden en uw inhoudsopgaven ook belangrijke aspecten van uw on-site optimalisatieproces. Simpel gezegd is on-site optimalisatie essentieel omdat het de zoekmachines in staat stelt om te begrijpen wat uw site en content wil bereiken. Geen mobiele optimalisatie seo-fouten Om in de SERP’s te rangschikken, is mobiele optimalisatie een must. Sommige eigenaren van kleine bedrijven hebben misschien geen idee hoe dat te bereiken, maar dat is geen probleem. Er zijn veel tutorials online en met een beetje moeite en consistentie, zal uw website naar het volgende niveau gaan. U kunt ook de hulp inroepen van een digitaal marketingbureau om u op weg te helpen. De afwezigheid van kwalitatief hoogwaardige content |
https://ralfvanveen.com/seo-groningen/ |